reklama

Šikanovaná lekárka ďakuje

Verejné poďakovanie doktorky Pechočiakovej z nitrianskej nemocnice. Pred pár dňami som bol poctený mailom od lekárky, ktorú vedenie nemocnice preradilo na inú pozíciu, zbavilo osobných príplatkov a obmedzilo v práci a o to všetko po tom, čo si "dovolila" zastať svojho pacienta. Ministerstvo po tlaku verejnosti a médií vyhlásilo, že doktorku vraj len postretlo niekoľko "náhod" po tom, čo poukázala na zabielenie informácii v chorobopise dieťaťa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Tu je spomínaný mail pani doktorky:

Dobrý deň. Keďže som bola príjemne prekvapená iniciatívou pár ľudí na internete (www.changenet.sk) rozhodla som sa napísať verejné poďakovanie všetkým ľuďom, ktorí ma rôznymi formami podporovali.

Moje úprimné ĎAKUJEM patrí i Vám. Prajem Vám milostiplné a požehnané Vianoce !

verejné poďakovanie:


Dobrý deň,

som detská lekárka nitrianskej fakultnej nemocnice, ktorá upozornila vedenie nemocnice na bielenie dokumentácie malého pacienta. Mojou celoživotnou prácou je liečba detí, nemám skúsenosti s písaním verejných vyhlásení, no napriek tomu cítim potrebu isté veci povedať verejne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som v polovici júna tohto roku poslala vedeniu mojej nemocnice list, kde som upozornila na bielenie v zdravotnej dokumentácii, prekvapil ma vývoj ďalších udalostí. Nečakala som, že namiesto rýchleho vyšetrenia, záveru a nápravy, vedenie nemocnice túto vec bude popierať. Je pre mňa nepochopiteľné prečo riaditeľ nekonal ako mal a vec by bola uzavretá k spokojnosti pacienta, jeho rodičov, lekárov i nemocnice.

Musím úprimne povedať, že okrem rozčarovania zo správania sa niektorých ľudí som zažila aj nečakané, ale o to milšie prekvapenia. Hlboko si vážim postoj rodičov dieťaťa, ktorí sa za mňa a pravdu postavili. Nebyť ich statočnosti, celá mašinéria: vedenie kliniky - vedenie nemocnice - vedenie ministerstva zdravotníctva by držali spolu a celý prípad by bol, tak ako sa to na Slovensku stáva, zahraný do stratena. Za to im chcem verejne čo najsrdečnejšie poďakovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi ma prekvapilo a potešilo, že sa na Slovensku našlo niekoľko ľudí zapálených za spravodlivosť, ktorým nestačil alibistický záver Ministerstva zdravotníctva SR, podľa ktorého sa vraj nič nestalo. Ich iniciatíva prerástla do petície s t.č. vyše 2600 podpismi. Týmto chcem verejne poďakovať jednak iniciátorom petície za moju podporu a všetkým, ktorí ma svojimi podpismi uisťujú, že názor mocných tohto štátu nie je názorom spoločnosti, a že ľudia pravdu vidia. Je to pre mňa veľmi dôležité a som za to týmto ľuďom vďačná. Ani nie tak z pohľadu mojej osoby, ale postoj týchto ľudí, mi vracia nádej, že Slovensko bude raz krajina, kde sa za klamstvo a podvod budú hanbiť aj mocní a pravda a spravodlivosť budú mať najdôležitejšie miesto. Myslím, že podpora týchto ľudí je jasný odkaz pre všetkých, aby sa nebáli stáť za pravdou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blíži sa čas Vianoc, preto vám všetkým prajem milostiplné a požehnané sviatky, aby všetci ľudia našli pokoj a lásku.

Zuzana Pechočiaková

detská lekárka

No a tu je blahoželanie od malého Miška, ústrednej postavy kauzy bielenia, ku ktorému sa pripájam:

To najkrajšie na našej práci je úsmev pacienta !

(predpokladám, že ten vyplazený jazyk je pre všetkých klamárov :)

Miško, prajem ti pod stromček aby si mal naďalej štastie na dobrých ľudí.

Peter Visolajský

Peter Visolajský

Peter Visolajský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  68x

Som otec rodiny a pediater. Lekár, ktorý sa rozhodol napriek všetkému zostať na Slovensku. Chcem zverejňovať svoje postrehy a veci, o ktorých viem a tým pomáhať zlepšovať spoločnosť na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  ZDRAVOTNICTVOSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu